Εδώ και λίγες μέρες μια νέα διαφημιστική καμπάνια τρέχει στο διαδίκτυο για λογαριασμό της Χαλκιδικής. Με σύνθημα Mirage in the Med η καμπάνια έχει στόχο να παρουσιάσει τη Χαλκιδική στο ευρωπαϊκό κοινό ως έναν κοντινό εξωτικό παράδεισο.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής. Η Marketing Greece είναι η εταιρεία που δημιούργησαν οι επαγγελματίες του τουρισμού προκειμένου να προβληθεί η Ελλάδα με έναν πιο ουσιαστικό, σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο. Η παρουσίαση της καμπάνιας έγινε σε ξενοδοχείο της Χαλκιδικής πριν από μερικές μέρες. Στην ομιλία του ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Γιάννης Γιώργος χαρακτήρισε τη νέα τουριστική χρονιά όχι δύσκολη αλλά ιδιαίτερη, καθώς κυριαρχεί η αβεβαιότητα. Ο κ. Γιώργος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που έκανε η Χαλκιδική στο εξωτερικό. Ήρθε η ώρα να δρέψουμε καρπούς , είπε.
Ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε πως ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με την παρουσίαση της καμπάνιας δίνει το στίγμα ότι μόνο με συνέργειες, εξωστρέφεια και στρατηγική μπορεί ένας προορισμός και η χώρα μας να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι. Η Χαλκιδική, βλέποντας το μέλλον και υιοθετώντας έμπρακτα τις σύγχρονες πρακτικές, συνεργάζεται με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και στοχεύοντας στην ενίσχυση της υπεραξίας του προορισμού.
Ο διευθυντής της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλης, αναφερόμενος στη συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής, είπε πως αυτή αφορά προωθητικές ενέργειες στο διαδίκτυο και δημόσιες σχέσεις μέσω του δικτύου που δημιούργησε η εταιρεία στο εξωτερικό. Για την καμπάνια είπε πως η Marketing Greece ερευνώντας κατέληξε στο συμπέρασμα πως η Χαλκιδική χρειάζεται διαφοροποίηση όσον αφορά αυτό που θέλει να προβάλει. «Επιλέξαμε να προβάλουμε τη Χαλκιδική ως εξωτικό προορισμό γιατί είναι σαν ένας εξωτικός προορισμός και γιατί ο Ευρωπαίος επιζητά τους εξωτικούς προορισμούς».
Το περιεχόμενο της καμπάνιας είναι σε πολλές γλώσσες (γερμανικά, τουρκικά, βελγικά, ολλανδικά καθώς και κάποιες βαλκανικές) και θα τρέξει μέσα από την ιστοσελίδα της Marketing Greece, την Discovergreece.com. Το κόστος της ανέρχεται στις 35.000 ευρώ, τα οποία θα επωμισθούν εξ ημισείας ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής και η Marketing Greece. Το πρόγραμμα προβολής περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένες αγορές στόχους, όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Βαλκάνια. Παράλληλα με την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο, ξεκίνησε διαγωνισμός που προσκαλεί το κοινό να ανεβάσει και να μοιραστεί τη δική του αγαπημένη ιστορία από τη Χαλκιδική στο www.discovergreece.com/mirage-in-the-med. Ένας τυχερός συνοδευόμενος από άλλο ένα άτομο θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία σε ένα πενθήμερο ταξίδι. Ο κ. Τάσιος αποκάλυψε ότι φέτος το καλοκαίρι για πρώτη φορά στη Χαλκιδική θα πραγματοποιηθεί έρευνα ικανοποίησης πελατών με 2.000 ερωτηματολόγια, από την οποία αναμένεται να προκύψουν σημαντικά συμπεράσματα για το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 24/05/2015