ΣΤΟΧΟΣ: ΤΟΥΡΚΙΑ & ΟΛΛΑΝΔΙΑ

DSC07140

Να διευρύνει το μερίδιο της από την αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά της Τουρκίας επιχειρεί η Χαλκιδική, οι τουριστικοί φορείς της οποίας είχαν πάνω 40 Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων από όλη τη γεωγραφική επικράτεια της γειτονικής χώρας, στο πλαίσιο της έκθεσης τουρισμού ΕΜΙΤΤ που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από τις 22 έως τις 25 Ιανουαρίου. Στόχος των επαφών ήταν η αύξηση της ροής Τούρκων επισκεπτών στην περιοχή, κυρίως την περίοδο από τις l 6 Ιουλίου μέχρι τις 30 Αυγούστου και αμέσως μετά στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, δεδομένου ότι οι δυο παραπάνω ημερομηνίες αφορούν τις δύο μεγαλύτερες θρησκευτικές εορτές αργίες για την Τουρκία. Οι φορείς της Χαλκιδικής επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία της Ένωσης Τούρκων Νέων Επιχειρηματιών στην Κωνσταντινούπολη (TUGIAD), έναν από τους τρεις μεγαλύτερους οικονομικούς φορείς της Τουρκίας, όπου συζητήθηκε διεξοδικά η διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών στη Χαλκιδική σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές. Την προσπάθεια προσέλκυσης Τούρκων τουριστών, οι οποίοι πέρυσι ήταν περίπου 3.000 στη Χαλκιδική, θα ενισχύσουν τόσο οι charter πτήσεις της Aegean από Άγκυρα σε συνεργασία με το τουριστικό γραφείο Ambotis όσο και n λειτουργία νέων πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων στη Χαλκιδική. Αξίζει να σημειωθεί πως, νωρίτερα, τον Ιανουάριο, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs 2015 στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, εκπροσωπώντας τη Χαλκιδική στην ολλανδική αγορά. Όπως αναφέρουν στελέχη του Οργανισμού, n Χαλκιδική αρχίζει να γίνεται πλέον αναγνωρίσιμη στο ολλανδικό κοινό, μετά την επιτυχημένη περσινή πρώτη προσέγγιση, που, με την ώθηση των απευθείας πτήσεων της Transavia από το Άμστερνταμ στη Θεσσαλονίκη, επισκέφθηκαν το δημοφιλέστερο τουριστικό θέρετρο της B. Ελλάδας περίπου 3.500 Ολλανδοί τουρίστες. Η εκτίμηση, μάλιστα, του τουριστικού οργανισμού Sundio Group για το 2015 είναι ότι οι αφίξεις Ολλανδών τουριστών στη Χαλκιδική θα διπλασιαστούν το 2015 σε σχέση με το 2014. Η έναρξη προγράμματος για τη Χαλκιδική από τον Thomas Cook Ολλανδίας αλλά και οι έως τώρα προκρατήσεις, οι οποίες σε σύγκριση με την περσινή χρονιά είναι αυξημένες κατά 15%, δείχνουν ότι η ολλανδική αγορά μπαίνει δυναμικά στην περιοχή διεκδικώντας μεγάλο μερίδιο σε όλα τα καταλύματα και camping. Η προώθηση και προβολή της Χαλκιδικής συνεχίζεται για τον μήνα Φεβρουάριο με την παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού στις εκθέσεις Salon Des Vacanses των Βρυξελλών (όπου η Χαλκιδική θα είναι τιμώμενη περιοχή)

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 29/01/2015

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ by admin Posted in ΘΕΜΑΤΑ

Σχόλια - Προσθήκη σχολίου

You must be logged in to post a comment.