Την ενίσχυση της παρουσίας του στη Μεγάλη Βρετανία επιδίωξε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, συμμετέχοντας στη φετινή World Travel Market, τη μεγάλη έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, που έκλεισε τις πύλες της την περασμένη Πέμπτη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, Γρηγόρη Τάσιο, εφόσον η βρετανική αγορά είναι 3η-4η για το νομό, ο προορισμός έκλεισε συμφωνίες με μεσαίας κατηγορίας τουριστικά γραφεία και όχι με μεγάλους Tour Operators, επιδιώκοντας τη διασπορά και σε διάφορες κατηγορίες ξενοδοχείων. Την ίδια ώρα, τα μηνύματα από την WTM έδειξαν ότι η βρετανική αγορά επιστρέφει βήμα-βήμα στη Χαλκιδική. Τούτο διαφαίνεται ιδιαίτερα από τις μεγάλες νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις της αλυσίδας Ikos Resort και του ομίλου Blue Lagoon που θα λειτουργήσουν στη Χαλκιδική από τον Μάιο του 2015 και θα προσελκύσουν Βρετανούς τουρίστες στην περιοχή. «Βασικότερο απ’ όλα είναι η σταθερότητα της χώρας το επόμενο διάστημα για να μπορέσουμε να πετύχουμε και το επόμενο καλοκαίρι υψηλά νούμερα», κατέληξε ο κ. Τάσιος.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΥΡ_ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, 09/11/2014