ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ «FVW workshop Greece 2020»

Thessaloniki, Halkidiki, FVW-Workshop 15.-20.09.2020

Μεγάλο το ενδιαφέρον της Γερμανικής αγοράς για τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική στις εργασίες του «FVW workshop Greece 2020», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 17/09/20 με θέμα την «επανεκκίνηση του Ελληνικού τουρισμού».  Η διοργάνωση έδωσε το μήνυμα της δύναμης, ανθεκτικότητας, ευελιξίας, προστασίας και ασφάλειας στην covid-19 εποχή.

Το «FVW workshop Greece 2020»  πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από 15-20 Σεπτεμβρίου με πολύ μεγάλη επιτυχία και μετέδωσε το πιο αισιόδοξο μήνυμα για την επανεκκίνηση του Ελληνικού τουρισμού, στους 40 περίπου επαγγελματίες του τουρισμού που συμμετείχαν. Η συνεδριακή ημέρα 17/09/20 με συντονιστή τον Αρχισυντάκτη του FVW κύριο Klaus Hildebrand, κατέδειξε την ανάγκη για ανάπτυξη της αγοράς σε προορισμούς με πλούσιο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και ποιοτικές υπηρεσίες. 

Η κορυφαία διοργάνωση, από τις ελάχιστες στην covid-19 εποχή, κάλυψε τη μεγάλη ανάγκη της Γερμανικής αγοράς, που αναζητά προορισμούς και θέλει να δώσει προτάσεις στη ζήτηση για διακοπές. Η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική αποκάλυψαν θησαυρούς και πρόσφεραν Ελληνική φιλοξενία πέρα από κάθε προσδοκία στους 40 συμμετέχοντες.

Διοργανωτές ήταν το FVW, το μεγαλύτερο ΜΜΕ για τον Τουρισμό στη Γερμανία, με πορεία 50 ετών και με μοναδική εμπειρία στα θέματα τουρισμού καθώς και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος. Η στήριξη και παρουσία του ΕΟΤ με την ηγεσία του, ως silver sponsor έδωσε όπως πάντα προστιθέμενη αξία στη διοργάνωση. Το Υπουργείο Τουρισμού έθεσε υπό την αιγίδα του το κορυφαίο γεγονός. Χρυσοί χορηγοί ήταν με την άψογη και αυθεντική φιλοξενία τους, το Grand Hotel Palace και το Eagles Palace καθώς και η Aegean που προσέφερε τις αεροπορικές μετακινήσεις και κέρδισε καθολική εμπιστοσύνη με τα πρωτόκολλα που εφάρμοσε. Τοπικοί φορείς, το Thessaloniki Convention Bureau, ο Σύνδεσμος Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδος, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συνέβαλαν και αυτοί με τις ενέργειές τους στο καλύτερο αποτέλεσμα. Τις επίγειες μετακινήσεις ανέλαβαν το Filos Holidays & Travel και το Dolphins Innovative Tourism Company. Πολύτιμοι χορηγοί της εκδήλωσης, τα ξενοδοχεία: MAKEDONIA PALACE, CHANDRIS Hotels, Anthemus Sea Beach Hotel & Spa, Kassandra Palace, AKRATHOS Beach Hotel προσέφεραν εμπειρίες τοπικών αυθεντικών γεύσεων υψηλού επιπέδου και προτάσεις φιλοξενίας. Επί πλέον, η VOX Hellas με τα ηχητικά συστήματα ξεναγήσεων, η SONAR acoustics audiovisual με την τεχνική υποστήριξη για τη μετατροπή του συνεδρίου σε υβριδικό και το Plaisir. Οι συμμετέχοντες συνολικά ήταν 50 άτομα σύμφωνα με το πρωτόκολλο συνεδρίων, μεταξύ των οποίων η διευθύντρια του TCB κυρία Ελένη Σωτηρίου, από την Aegean οι υπεύθυνοι του γραφείου Γερμανίας κύριοι  Dirk Steffensen και Detlev Geiser και ο ομιλητής κύριος Roland Jaggi, Chief Commercial Officer.   

Στη συνεδριακή ημέρα ο ΓΓ ΕΟΤ, κύριος Δημήτρης Φρακάκης παρουσίασε την εθνική στρατηγική για την επανεκκίνηση του τουρισμού, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης κυρία Μαρία Καραγιάννη, παρουσίασε  τα πλεονεκτήματα της πόλης και μετέφερε το μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη είναι ένας ασφαλής και ελκυστικός προορισμός για τη γερμανική αγορά, η κυρία Βούλα Πατουλίδου με τον διττό ρόλο της Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και της Προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, παρουσίασε την κομβική σημασία της πρωτεύουσας της Μακεδονίας αναφορικά με τη θέση της, τις υποδομές, το κλίμα, και τις θεματικές μορφές τουρισμού που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα. Ο κύριος Γρηγόρης Τάσιος, Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, έκανε μια παρουσίαση της Χαλκιδικής στους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες. 

Μετά την παρουσίαση των προορισμών ακολούθησαν panels με τους tour operators FTI κυρία Halina Stryzyzewska, Attica Reisen κυρία Christiane Pilz, LMX κύριος Mario Krug, TUI κύριος Γιώργος Δήμας, οι οποίοι παρουσίασαν την πορεία των κρατήσεων για το 2020, έδωσαν το νέο για την παράταση της τουριστικής σαιζόν σε κάποιες περιοχές ως το τέλος Νοεμβρίου και τη δυναμική του 2021. 

Ακολούθησε τo πάνελ με τους ξενοδόχους, κύριο Ασλάνη, πρόεδρο TCB, ξενοδοχείο Grand Hotel Palace, κυρία Ισμήνη Τορνιβούκα, ξενοδοχεία Eagles στη Χαλκιδική,  Exelsior & City στη Θεσσαλονίκη και τον κύριο Γιάννη Λασπά, μέλος ΔΣ Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, ξενοδοχείο Flegra  Palace. 

Το πάνελ με τους travel agents και την προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας κυρία Βίκυ Στρούμπου, παρουσίασε τις διαπιστώσεις των επαγγελματιών και τους τρόπους πώλησης των προορισμών κατ’ ευθείαν στους πελάτες τους. 

Το πρόγραμμα φιλοξενίας ήταν ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο fvw workshop 2020. Σχεδιάστηκε προσεκτικά από τις υπεύθυνες των οργανισμών τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, την κυρία Μαρία Πουλουκτσή και την κυρία Τάνια Ακριτίδου και έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα με την επίβλεψή τους.

Το fvw workshop Θεσσαλονίκη Χαλκιδική, ολοκλήρωσε τις εργασίες στους προορισμούς, δημιούργησε φιλίες, συνεργασίες, επαγγελματικές σχέσεις για τη συνέχεια και τώρα αρχίζει το έργο σχεδιασμού προτάσεων τουριστικού ενδιαφέροντος με επικοινωνία στη γερμανική αγορά από τους προορισμούς. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η δέσμευση που προέρχεται από την απόλυτη ικανοποίηση σε όλα τα επίπεδα των συμμετεχόντων τουριστικών πρακτόρων να προωθήσουν τις εμπειρίες στους πελάτες τους, να τις μετατρέψουν σε πωλήσεις για το 2021. Σ’ αυτό θα βοηθήσει η παρουσίαση που θα ακολουθήσει από το FVW και η ανοικτή επικοινωνία με κάθε τρόπο. Στην εξέλιξη των παραπάνω θα συμβάλλει με τις ενέργειές της η εταιρεία praxis plus που συντόνισε και υλοποίησε το έργο με υπεύθυνη την κυρία Αντα Καραγιάννη η οποία θα ενημερώνει αντίστοιχα. 

Η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική κέρδισαν ένα μεγάλο στοίχημα με τη συμμετοχή των παραπάνω φορέων, επιχειρήσεων και του προσωπικού τους. Μια θέση στην καρδιά της γερμανικής αγοράς μέσα από τα δίκτυα διανομής που εκπροσωπήθηκαν. Ξεκίνησε μια μεγάλη φιλία με τους συμμετέχοντες και συνεργασία με προσδοκίες και προοπτική.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ: 

[ΠΗΓΗ: https://aetoshal.blogspot.com/, 23/9/2020]

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ by admin Posted in ΘΕΜΑΤΑ

Σχόλια - Προσθήκη σχολίου

You must be logged in to post a comment.