Αγώνας δρόμου εν όψει της επόμενης σεζόν από τον τοπικό οργανισμό επαγγελματιών του κλάδου, που έως τον Απρίλιο θα συμμετάσχει σε 10 διεθνείς εκθέσεις!
Τον αγώνα δρόμου εν όψει της νέας τουριστικής σεζόν ξεκίνησε η Χαλκιδική, που προ ημερών πήρε μέρος στην πρώτη διεθνή τουριστική έκθεσή της για το 2018, την ολλανδική Vakantiebeurs, στην Ουτρέχτη. Στο εξής οι τουριστικές εκθέσει θα διαδέχονται η μία την άλλη με καταιγιστικό ρυθμό και το μεγάλο στοίχημα της περιοχής είναι η ενίσχυση του προφίλ της ως αγαπημένου προορισμού και η αύξηση των τουριστικών ροών.
Οι επόμενες εκθέσεις όπου θα συμμετάσχει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ) είναι η ΕΜΙΤΤ στην Κωνσταντινούπολη από τις 25 έως τις 28 Ιανουαρίου, η Salon des Vacances στις Βρυξέλλες από την 1η έως τις 4 Φεβρουαρίου, η ΙΜΤΜ στο Τελ Αβίβ από τις 6 έως τις 7 Φεβρουαρίου, η BIT του Μιλάνου από τις 11 έως τις 13 Φεβρουαρίου, η Holiday and Spa στη Σόφια από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου, η f.r.e.e. στο Μόναχο από τις 21 έως τις 25 Φεβρουαρίου, η ITTFA του Βελιγραδίου από τις 22 έως τις 25 Φεβρουαρίου, τις ίδιες μέρες η TTR στο Βουκουρέστι, 7 με 11 Μαρτίου η ΙΤΒ στο Βερολίνο και 13 με 15 Μαρτίου η ΜΙΤΤ στη Μόσχα.
Και επειδή η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, η Vakantiebeurs, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 14 Ιανουαρίου, άρχισε με το δεξί για τη Χαλκιδική Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του EOT, στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Ολλανδίας και από τις πλέον σημαντικές πανευρωπαϊκά, καθώς λειτουργεί ως δίαυλος γνωριμίας με το σύνολο των τουριστικών αγορών του ευρωπαϊκού Βορρά. Την έκθεση επισκέπτονται κάθε χρόνο πάνω από 100.000 επισκέπτες, ενώ συμμετέχουν πάνω από 1.000 εκθέτες. Μάλιστα, η Ελλάδα βρίσκεται στο top 5 των προτιμήσεων των Ολλανδών τουριστών.
Η ολλανδική αποτελεί μια ανερχόμενη αγορά για τη Χαλκιδική η οποία παρουσιάζει σταθερή αύξηση κάθε χρόνο. Το 2015 10.000 Ολλανδοί τουρίστες προτίμησαν τη Χαλκιδική το 2016 14.000 και το 2017 20.000. Η πορεία αυτή σύμφωνα με τον ΤΟΧ, δικαιώνει τις προσπάθειές του. Μάλιστα, όπως τονίζει, στη συγκεκριμένη αγορά δεν επαναπαύεται μόνο στη συμμετοχή του στην έκθεση, αλλά παράλληλα προβαίνει σε στοχευμένες δράσεις, προβάλλοντας τη Χαλκιδική.
Συγκεκριμένα, το 2017 συνεργάστηκε με την Thomas Cook Ολλανδίας σε μια κοινή ψηφιακή καμπάνια, ενώ παράλληλα υλοποίησε ψηφιακή καμπάνια και στο Trip Advisor στην ολλανδική έκδοση. Επιπλέον, στο πλαίσιο της από κοινού προσπάθειας προβολής της Χαλκιδικής με την πόλη της Θεσσαλονίκης, συμμετείχε στη «Διπλωματία των Πόλεων», που διοργάνωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο Άμστερνταμ στις 8 Ιουνίου. Εκεί έγινε παρουσίαση του προορισμού και διανεμήθηκε διαφημιστικό υλικό στους δημοσιογράφους και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που συμμετείχαν. Επίσης, το 2017 ο ΤΟΧ οργάνωσε τρία Press Trips από την Ολλανδία (η ολλανδική «Vogue», το «Zin magazine», από τα πιο αξιόλογα lifestyle περιοδικά της Ολλανδίας, και το ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό περιοδικό Verkeersbureau.info).
Προσέλευση
Σύμφωνα με τον ΤΟΧ, την αυξημένη ζήτηση για τον προορισμό επιβεβαιώνει και η μεγάλη προσέλευση του κοινού στο περίπτερο της Χαλκιδικής στη Vakantiebeurs. Συγκεκριμένα, περισσότερα από 700 άτομα πέρασαν από το περίπτερο και ζήτησαν πληροφορία για τον προορισμό και κυρίως για δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού και αξιοθέατα.
Μάλιστα, για άλλη μία χρονιά αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική από Ολλανδούς τουρίστες, που επιλέγουν να κάνουν διακοπές με αυτοκινούμενα σε camping. Εν τω μεταξύ, στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσης τουρισμού του Λουξεμβούργου Vakanz 2018 (12 με 14 Ιανουαρίου), η Χαλκιδική φιλοξενήθηκε σε ρεπορτάζ της Tageblatt με τίτλο «Παγκόσμιες ανακαλύψεις». Μάλιστα, στον φετινό κατάλογο πακέτων θερινών διακοπών της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Λουξεμβούργου (ULT), που παρουσιάστηκε στο περίπτερο της ULT, η Χαλκιδική προβλήθηκε ως κλασικός προορισμός της Ένωσης, μαζί με το νησί Sylt στη Γερμανία και τη Lourdes στη Γαλλία.
[ΠΗΓΗ: ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, της Μαρίας Μαθιοπούλου, 21/01/2018]