Η ΠΚΜ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΘΕΣΗ «GRECKA PANORAMA»

_d3v5906-photo-exhibition-polandΣτη δεύτερη έκθεση «Grecka Panorama», που πραγματοποιήθηκε στο εθνικό στάδιο της Βαρσοβίας, συμμετείχε η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συνεχίζοντας τις δράσεις τουριστικής προβολής και εξωστρέφειας.

Η «Grecka Panorama« είναι μία μεγάλη έκθεση γιορτής, αφιερωμένη στην Ελλάδα και στην Κύπρο, που απευθύνεται στο κοινό της Πολωνίας και φέρνει το αυθεντικό ελληνικό στοιχείο και τη φιλόξενη ελληνική ατμόσφαιρα στην καρδιά της Πολωνίας με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού, του πολιτισμού και της ελληνικής διατροφής και γαστρονομίας. Στη φετινή διοργάνωση, η οποία ξεπέρασε κατά πολύ σε επισκεψιμότητα την αντίστοιχη περσινή έκθεση, παρουσιάστηκε ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Ελλάδα από τουριστικές υπηρεσίες, καταλύματα, προορισμούς και εναλλακτικές δραστηριότητες.

Στο πλαίσιό της παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η ενότητα «Greek foodshow«, αφιερωμένη στα ελληνικά προϊόντα και στην υψηλή γαστρονομική παράδοση της Ελλάδας, υπό την αιγίδα της Unesco, με πλούσιο πρόγραμμα, που περιλάμβανε ημερίδες, παρουσιάσεις και πληθώρα εκδηλώσεων και διαγωνισμών.

Στο περίπτερο της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην «Grecka Panorama« φιλοξενήθηκαν οι δήμοι Θεσσαλονίκης και Σερρών και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, ενώ επικεφαλής της αποστολής ήταν ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Σερρών για θέματα τουρισμού Αθανάσιος Μασλαρινός.

«Οι εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων που φιλοξενήσαμε είχαν τη δυνατότητα να αναπτύξουν γόνιμες επαφές και να διερευνήσουν πιθανότητες συνεργασίας με εκπροσώπους της πολωνικής τουριστικής αγοράς. Η μεγάλη επισκεψιμότητα της διοργάνωσης την περασμένη χρονιά, η οποία προσέλκυσε χιλιάδες Πολωνούς επισκέπτες, υπήρξε βασικό κίνητρο για τη φετινή συμμετοχή μας εκεί. Σύμφωνα άλλωστε με τα επίσημα στοιχεία η Πολωνία κατατάσσεται στη δέκατη θέση των κυριοτέρων χωρών προέλευσης επισκεπτών στην Ελλάδα», τόνισε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Πρόσθεσε ακόμη ότι η Κεντρική Μακεδονία αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς για τους Πολωνούς και για αυτό το λόγο η ΠΚΜ στόχευσε στην ενίσχυση της θέσης και του μεριδίου της στη συγκεκριμένη τουριστική αγορά, προβάλλοντας ελκυστικά τουριστικά πακέτα και υπηρεσίες, εκλεκτά προϊόντα της γαστρονομίας της και γενικότερα την ευρεία γκάμα των επιλογών και μορφών τουρισμού που μπορεί να προσφέρει.

[ΠΗΓΗ: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. 9/12/2016]

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ by admin Posted in ΘΕΜΑΤΑ

Σχόλια - Προσθήκη σχολίου

You must be logged in to post a comment.