Μέσω social media, digital, video, προσφορές και δημοσιογραφικές αποστολές. Με κεντρικό μήνυμα Mirage in the Med πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαΐου, με τη συμμετοχή τοπικών φορέων και μέσων ενημέρωσης, η παρουσίαση της νέας, διεθνούς καμπάνιας της Marketing Greece που υλοποιείται σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής. Η ανάδειξη της Χαλκιδικής υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένες αγορές στόχους όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Βαλκάνια. Παράλληλα, με την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο, ξεκίνησε διαγωνισμός στο Discovergreece.com, το οποίο φιλοξενεί και αναλυτικό περιεχόμενο σε πέντε γλώσσες, με εικόνες, ιστορίες και εμπειρίες που προβάλλουν τα χαρακτηριστικά του προορισμού. Η καμπάνια θα ενισχυθεί σε ένταση από τέλος Μαΐου και τον Ιούνιο.
[ΠΗΓΗ: DAILY FAX, 11/05/2015]